Pocket Kings, de in Dublin gevestigde marketing en klantenservice tak van Full Tilt Poker, is op zoek naar personeel. Volgens de Ierse website jobs.ie is het bedrijf op zoek naar een aantal meertalige klantenservice medewerkers. In eerste instantie gaat het om werk voor twee tot drie maanden, met uitzicht op een vast contract.
“These roles are urgent so please send in your CV as soon as possible for an immediate start if successful,” luidde een advertentie. “… this area of the business provides potential for rapid growth within our company, which is the support arm for Full Tilt Poker.”
De vacatures zijn een duidelijk signaal dat Full Tilt er vanuit dat er binnenkort weer online poker zal worden aangeboden. Zou het dan echt gaan gebeuren? Hieronder de volledige tekst van één van de vacatures:
Multilingual Customer Service Reps Required
Pocket Kings is hiring and has an urgent requirement for a number of experienced multilingual Customer Servicerepresentatives. With an attractive salary, these 2-3 month contract roles may become permanent and offer an exciting opportunity to join a vibrant and energetic company.
Overall Purpose of Role:
This position will provide the right candidate with the opportunity to become part of the finest Customer Service team in the online poker industry. Working in a fast-paced, collaborative environment, this area of the business provides potential for rapid growth within our company, which is the support arm for Full Tilt Poker. The ideal candidate for this position will be based at our corporate offices in Cherrywood, Dublin, Ireland and will work closely with the Senior Operations Manager for multilingual email and phone support.
Responsibilities / Accountabilities:
- A key part of an expanding multilingual Customer Service centre
- Representing the company by being the first point of contact with our customers
- Guaranteeing an unparalleled Customer Service experience
- Ability to work well as part of a team in a collaborative environment
- Ability to meet targets and deadlines
- Must show excellent attention to detail
- Flexibility in working hours (evenings/nights and weekend required)
Skills / Experience Required:
- 2-3 years high volume customer service skills
- Excellent organizational skills and ability to multitask.
- Experience writing customer service correspondence.
- Excellent email skills including answering emails for Customer Service area
- A high level of English fluency (written and oral) is required
- Proficiency in MS Office
- General Internet Experience
- Excellent communication skills
- Knowledge of poker an advantage though not essential
- Self-motivated and results oriented
- Strong Team Player
Languages Required:
- ·Russian
- ·German
- ·Spanish
- ·Italian
- ·Portuguese
- ·Dutch
- ·Hungarian
- ·Romanian
These roles are urgent so please send in your CV as soon as possible for an immediate start if successful.
Zou het dan nu echt gaan gebeuren? Zo wel cool zijn, eindelijk ‘mijn’ thuishaven weer back in business. Ik hoop alleen wel dat ze exact dezelfde software gebruiken en hetzelfde spelaanbod gaan aanbieden.
De GTD’s zullen lager zijn denk ik. En veel bonussen enzo…
Dat die GTD’s lager zijn, verwacht ik ook. Maar GTD is 9 v/d 10 keer toch bull omdat er vrijwel altijd genoeg spelers zijn om de GTD te halen. Ik hoop vooral dat ze dezelfde toernooien gaan aanbieden als voorheen, met dezelfde structuur. Dat een GTD dan lager is, ach… Hopelijk gaan ze ook verder met de medals en de RB.
Ben benieuwd!!
Cant wait.