Om alvast alle schijnwerpers op zich gericht te hebben en om zijn 12e bracelet aan te kondigen verschijnt Phil Hellmuth op 12 miljoen bierblikjes. Er zijn drie verschillende varianten qua foto’s én qua quotes. De blikjes worden door heel Amerika gedistribueerd deze maand.
Toen de sponsor van de WSOP 2008, Milwaukee Best Light, Hellmuth uitnodigde in hun fabriek presenteerde ze hem een blikje met daarop zijn eigen foto en de quote, “If it weren’t for luck I’d win ‘em all!”
Op zijn blog schreef Hellmuth over de ervaring, “Ik voelde me opeens overweldigd en verbaasd. Het zien van dat blikje was net als het winnen van een bracelet. Ik voelde me blij en sterk bij het zien van het blikje. Ik denk dat ik op mijn ego moet letten, het was al groot maar nu kan het wel exploderen.”
Verder, “Ik kom op 3 verschillende versies van het bier (Milwaukees Best Beer, Milwaukees Best Light, Milwaukees Best Ice) en een andere spreuk die er wel op komt is I can dodge bullets baby!”